Bewoner en hond van balkon gered bij woningbrand | Schiedamseweg Rotterdam

ROTTERDAM – Zaterdagavond 12 november om 18.25 uur was brand ontstaan in een woning aan de Schiedamseweg.

Er was sprake van veel rookontwikkeling door een brand die onder het dak van de woning was ontstaan. Hierdoor moest ook de Polski supermarkt, die onder de desbetreffende woning gevestigd is, uit voorzorg ontruimd moest worden.

Één persoon is gewond geraakt en werd nagekeken door het ambulancepersoneel en naar het ziekenhuis vervoerd. De bewoner stond bij aankomst in paniek op het balkon en is door de brandweer samen met zijn hond met behulp van een hoogwerker in veiligheid gebracht.

De brandweer heeft voor extra materiaal opgeschaald naar grote brand.

Foto’s: Kevin

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.