Bewoonster onwel na vergeten pannetje op het vuur | Ribes Poortugaal

Poortugaal – Woensdagavond 10 juni rond 22.55 uur is een pannetje op het vuur vergeten in een woning aan de Ribes in Poortugaal.

De bewoonster was het kokende pannetje met water vergeten uit te zetten. Door onbekende oorzaak is de bewoonster hier.door onwel geworden. Opgeroepen brandweer heeft in de woning metingen verricht om de oorzaak te achterhalen.

Een vrijwillige brandweerman die in de buurt was heeft de bewoner eerste hulp verleend. Hierna is het slachtoffer door het ambulancepersoneel in een ambulance gecontroleerd.

Foto’s : Kevin Schenk


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.