Meerderen lichtgewonde na vlam in de pan Theo Dobbepad Hoogvliet

Hoogvliet – Maandagmorgen 16 april werd de brandweer rond 2:30 uur met spoed gealarmeerd voor een woningbrand. Ter plaatse bleek er in woning op de Theo Dobbepad tijdens het frituren de vlam in de pan te zijn gekomen.

De mannelijke bewoner was in slaap gevallen en schrok wakker van de brand lucht. De man heeft snel de brand geblust, maar raakte hierbij wel gewond aan zijn handen en is overgebracht naar het ziekenhuis.

De vrouw van de man en hun 7 kinderen hebben rookingeademd en zijn hier ter plaatse voor behandeld. Salvage zal het incident en schade afhandelen.

Foto’s : Kevin Schenk

20180416030504.jpg

20180416030505.jpg

20180416030506.jpg

20180416030507.jpg

20180416030508.jpg

20180416030509.jpg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *