Oven Veroorzaakt kleine brand in Grillroom | Capelle

Capelle aan den IJssel – In een grillroom aan de Wingerd heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een kort brandje gewoed. De eigenaar van het restaurant was met zijn oven bezig waarna deze door nog onbekende oorzaak vlam vatte, hij bracht zichzelf in veiligheid en belde direct het alarmnummer. De brand ging gepaard met een forse rookontwikkeling in het pand.

Toegesnelde brandweerlieden hebben na onderzoek het brandje snel kunnen blussen, deze bleek ook gedeeltelijk tussen het plafond te zitten. Even later hebben zij het restaurant geventileerd omdat deze door het brandje in de oven volledig onder de rook kwam te staan. Hoe de oven vlam heeft kunnen vatten is niet bekend, bij de brand raakte verder niemand gewond

Bron: Nieuwsopbeeld | Foto’s: Jeffrey Jacobs