Rook in woning door vergeten pannetje | Irenestraat Poortugaal

POORTUGAAL – Donderdagmorgen 22 september om 07.10 uur was brand ontstaan in de keuken van een woning aan de Irenestraat.

De bewoners waren een pan die nog op het kooktoestel stond vergeten. De rookmelder die in de woning aanwezig was heeft de bewoners gewekt. Zij hebben de brand zelf kunnen doven. De brandweer heeft een nacontrole gedaan in de woning.

Omdat een van de bewoners zwanger is werd uit voorzorg een ambulance dienst ingezet, die hebben de vrouw gecontroleerd voor rookinhalatie.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.