Televisie oorzaak uitgebrande woning Bollandstraat‏

Rotterdam- Donderdagavond rond 23.15 uur heeft een televisie een hele galerijwoning op

de 2e etage aan de Bollandstraat in Lombardijen in as gelegd. De bewoner van
het huis gingen slapen en deed de tv uit.

Niet lang daarna vond de vrouw het nog zo licht in haar woonkamer en ging
kijken. Tot haar grote verbazing stond de tv in brand en het vuur greep om
zich heen. Ze heeft 1-1-2 gebeld en direct de woning verlaten. De brandweer
was er snel bij zodat ook de bewoners van bovenliggende woningen wakker
gemaakt en geëvacueerd konden worden. Ze werden beneden in de hal
opgevangen.

Het nablussen heeft nog enige tijd geduurd. Rond 23.50 uur werd het sein
‘brand meester’ gegeven. Er raakte niemand gewond.

Foto’s: Jerry Lussenburg

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.